09 de novembre 2011

Ona

http://www.youtube.com/watch?v=HcvCfS5R-I0


Aquesta és l´habitació de l´Ona, és la meva filla i és la meva primera intervenció directa en el petit món dels nens. Tenia superclar que és el que NO VOLIA , jo visc a Barcelona i pensava que estava en una ciutat a on es pot trobar gairebe tot, donc no tant negoci que és el món dels nens a totes les tendes o la major part és " más de lo mismo" em vaig fartar de donar voltes i voltes buscant algo diferent que fes de l´habiatició de l´Ona un lloc per a ella amb una mica d´imaginació, alguna cosa vaig trobar però el problema és sempre el mateix, si busques algo diferent llavors també paga, em vaig trobar que el que m´agradava era molt molt car, llavors t´atures i penses si li durarà molt poc perquè he de gastar tants diners.
I vaig decidir més que dissenyar-li, decorar-li l´habitació amb mobles pensats per evolucionar i ser diferents només per a ella, a un preu correcte.

2 comentaris:

  1. m'agrada molt

    xufy

    ResponElimina
  2. Es una habitació original i molt diferent al que es veu tant a les botigues com a les cases.
    Molt bonic , crec que es una molt bona ideia poder posar en practica el que tens al cap i no sols el que t'ofereix el mercat que com be dius es mas de lo mismo.

    Daniel M

    ResponElimina